2011. november 9., szerda

Level 1: mission accomplished

04:18 Igen, sikerült!
Ekkor keltem, tényleg:



A vasútállomásra végül taxival mentem, hiszen az első vonathoz semmilyen tömegközlekedési eszközzel nem lehet kijutni, sehonnan. Így vagy legelteted valahol az autódat az állomás környékén, vagy megkéred egy ismerősödet, hogy vigyen ki, vagy taxizol. Utóbbi mellett döntöttem, hogy nyugodtan aludhasson mindenki, aki esetleg szóba jöhetett volna.

A taxisbácsi furán szortyogott, de mivel kilencvenes átlagtempóval mentünk végig a városon, ezért végül is ki lehetett bírni.

Az állomáson aztán megdöbbentem: Pestre tartó vonat az első(!) vágányról indul... Mi a jó ég van a MÁV-nál is? Ahogy felértem a Pfaff-épület emeletére, jött a másfeledik döbbenet: a kijáratnál állt a vonat. A kiskunfélegyházi sebes, egy kocsis Szili. A pesti sebes a jobbra egyen állt, Kegléden volt ilyesmi anno, bár ott külső első vágány volt. A lényeg, hogy nosztalgikus hangulatban üldögélek egy BMX-kocsiban. Az újrahúzott ülések kellően kopottak és finoman büdösek.



Legközelebb felszállás előtt - csak azért is - Ferihegyről próbálok jelentkezni.

Szép álmokat, kellemes ébredezést addig is!

Címkék: , , , , ,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal